Al. Pokoju 1A
801 555 556 kontakt@lzakrzewski.pl
Ciekawe porady oraz najnowsze trendy w tematyce mebli biurowych.

Kilka ćwiczeń przy biurku, które sprawią, że krew zacznie pompować!

Siedzenie w fotelu biurowym przez dłuższy czas może sprawić, że poczujesz się obolały.

Twoje ramiona zaczynają kłuć, plecy bolą, szyja skręca, a nadgarstki ciągną się podczas pisania na klawiaturze. Żadna z tych rzeczy nie jest przyjemna, ale wyobraź sobie, jakie to uczucie w dłuższej perspektywie, gdy doświadczasz go każdego dnia.

Wstawanie i poruszanie się jest niezbędne dla zdrowej pracy, ale kiedy masz dużo do zrobienia i potrzebujesz do tego komputera, możesz nie wiedzieć, jak wpleść poruszanie się i pracę w tę samą sytuację. W tym miejscu na pierwszy plan wysuwa się aktywna praca.

Zbyt długie siedzenie przy biurku jest niebezpieczne dla zdrowia. Zwiększa ryzyko wystąpienia chorób serca, cukrzycy i wielu innych niebezpiecznych problemów zdrowotnych. Dobrą wiadomością jest to, że istnieje wiele różnych rodzajów mebli biurowych, które pozwalają być bardziej aktywnym w pracy, takich jak biurka z wysokością lub aktywne siedzenie, aby wymienić tylko dwa.

Jednak czasami stare sposoby działają najlepiej - rozciąganie.

Zobacz ten film, który pokazuje kilka ćwiczeń, które możesz wypróbować już dziś.

Rozciąganie może wydawać się zbyt proste, by przynieść jakiekolwiek korzyści, ale tak nie jest. Stretching może:

  • Pomóc w poprawie postawy ciała
  • Pomóc w zachowaniu mobilności i zakresu ruchu
  • Zmniejszyć częstotliwość występowania bólu dolnej części pleców
  • wzmocnić mięśnie i więzadła
  • Uspokoić obolałe mięśnie

Nie musisz siadać na macie do jogi, aby uzyskać korzyści, ale jeśli chcesz, to na pewno nie zaszkodzi! Rozciąganie jest proste, możesz je wykonywać przy biurku, możesz je wykonywać podczas przerw w pracy, możesz je wykonywać wewnątrz lub na zewnątrz, możesz je wykonywać sam lub z kolegami. Jest wszechstronny, prosty i dosłownie każdy może go wykonywać.

Więcej ruchu w ciągu dnia pracy jest niezbędne, jeśli chcesz chronić swoje zdrowie i zapewnić sobie bardziej produktywny obraz w pracy. Korzystanie z metod takich jak stanie i siedzenie na zmianę, chodzenie na spotkania i po prostu chodzenie w przerwie na lunch może zrobić ogromną różnicę. Nie trzeba pound bieżni na siłowni, aby poprawić swoje zdrowie i kilka odcinków może być wszystko, co trzeba w pracy.