Al. Pokoju 1A
801 555 556 kontakt@lzakrzewski.pl
Ciekawe porady oraz najnowsze trendy w tematyce mebli biurowych.

Jak efektywnie zorganizować szafki do przechowywania?

Jeśli chcesz, aby Twoje biuro działało tak sprawnie i produktywnie, jak to tylko możliwe, musisz usprawnić swoje opcje przechowywania i zadbać o to, aby wszystko było aktualne.

Jednym z największych biurowych marnotrawców czasu są biurowe rozwiązania magazynowe, które nie są prawidłowo zorganizowane, zawierają nieaktualne informacje i ogólnie są trudne w użyciu. Dobra wiadomość jest taka, że dzięki kilku przydatnym poradom zorganizowanie magazynu jest o wiele łatwiejsze, niż mogłoby się wydawać.

  • Regularnie przeprowadzaj sesje "odchwaszczania", być może co kilka miesięcy, aby mieć pewność, że nie przechowujesz informacji dłużej, niż jest to konieczne
  • Uporządkuj informacje zawarte w nowoczesnych szafach biurowych w sposób odpowiedni dla osób, które z nich korzystają, np. alfabetycznie, numerycznie, co jest najlepsze dla konkretnej wykonywanej pracy?
  • Umieść urządzenia magazynowe w rozsądnym miejscu, aby pracownicy nie musieli ciągle wstawać i chodzić po biurze w poszukiwaniu informacji
  • Jeśli to tylko możliwe, rozważ cyfryzację pamięci masowej
  • Stosuj ścisłą zasadę "drukuj tylko w razie potrzeby", aby ograniczyć ilość przechowywanej dokumentacji.

Dzięki tym przydatnym pomysłom na organizację pamięci masowej o wiele łatwiej będzie Ci być produktywnym na co dzień.

Czy przychodzą Ci do głowy jakieś inne przydatne pomysły?